7/14/2014

KOTI♥



Joku ehkä saattoi/ saattaa huomata, että postaukset täällä mun blogissa on kadonnut, ja siihen löytyy myös syy. Päätin poistaa kaikki edelliset postaukset ja alottaa niin sanotusti puhtaalta pöydältä! 
Mikä ihana fiilis tehä tällänen ratkaisu pitkän hiljaiselon ja tauon jälkeen.
JA onneksi tää blogin kirjottaminen ei oo eikä pidä olla se stressin aihe, vaan sen oman luovuuden ja itelle tärkeiden asioiden ilmaisun kanava, joten se on jtn mihin aijon panostaa ja pitää mielessä :)


Joten pitemmittä puheitta tässä kuvia mun ihanasta kodista ^^
Tai itseasiassa Minnan ja mun kodista, jossa asuin ensin yksin puolivuotta kunnes Minna teki viime viikolla comebackin ja nyt täällä majailee kaks tytsyy. 









Tykkään ihan hirveen paljon askarrella ja näpertää kaikkea ite, ja erityisen fiiliksissä oon jos keksin jollekkin vanhalle ''roskalle'' ja rojulle käyttöä. Siitä esimerkkinä kierrätyspaperista tehdyt paperi kuutiot kulhossa ja ite suunniteltu ja toteutettu hedelmäkori, joka nyt tällä hetkellä nojaa ylähyllyllä seinää. Hedelmäkoria varten etin metsästä suht paksun koivun ja sirkkelöin ohuita siivuja siitä, jotka kiinitin silikonilla vanhaan elfa-koriin.

Te jotka ootte seurannu blogia pidempään ja kerkesitte nähdä aijempia postauksia, niin muistatte varmaan nuo taulut ja netistä etityt kuvat niiden sisällä. Niistä mä tykkään! (Y)




Kahvilan leivän mukana saatu paperipussi tuo kivaa särmää, kun kukkaruukun sujauttaa sen sisään!



Mustalla spraymaalilla tuunattu lasipullo tuo ryhtiä pöydän esineisiin.



Mä niin niiin niiin RAKASTAN tuoreita kukkia ja siten miten saan seurata kuinka nupuista avautuu kukkia 


Se joka ikinä haluaa piristää mua, voi tuoda joko vihreitä omenoita tai kukkia. 
((nimimerkillä mä RAKASTAN myös (vihreitä) omenoita, ja voisin elää varmaan ihan pelkästään niillä. 8 per päivä on aika sopiva tällähetkellä ♥))
















Halauksia täältä, ja toivottavasti viihdyitte mun kotona! :)

Kommentit on myös aina piristyksiä! Ü

♥: Sanni

8 kommenttia:

  1. Onpa kyllä aivan ihana koti ♡ ihanan paljon kaikkia pieniä yksityiskohtia :)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin niin tykkään kun on paljo mielenkiintosia yksityiskohtia! :) Kiitos!

      Poista
  2. Oi vitsi kuinka ihana koti! Mistä oot ostanu ton sun lipaston minkä päällä tuo tv oli? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se on itseasiassa mun kämppiksen Minnan lipasto, ja ihan Ikeasta hommattu! :)

      Poista
  3. Ihana sisustus! Tosi raikas ja kiinnostava! Tällasista postauksista saa aina niin paljon inspiraatiota! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tosi kiva kuulla! Ü omaan sisustukseen on aina kiva saada ideoita muilta, ja muuntaa niistä sit oman näkösiä ;)

      Poista
  4. Ihanan raikas ja kotoisa koti, tykkään tosi paljo!! Sulla muutenkin tosi kiva blogi ja ihana tyyli! jatka samaan malliin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihanaa että jaat noin kannustavat ajatukset! ihanaa jatkaa samaan malliin, kun on tällästä tsemppi! Kiitos! :)

      Poista