2/13/2015

UUS BLOGI UUDET NETTISIVUT! www.sannimaria.com

Nyt on jatkunu hiljaiselo jo niin pitkää, että olin unohtanu puoliksi koko blogin olemassa olon! ........
Varmaan myös sadas kerta kun alotan postauksen näillä sanoilla, eli ehkä sekin kertoo jotain.

Eli niinkun otsikkokin kertoo mä avasin tuossa pari viikkoa sitten omat nettisivut osoitteella www.Sannimaria.com  . Innoissani oon siitä että omien nettisivujen omistaminen tuntuu sairaan kovalta jutulta, mutta myös siitä että mun nettisivuilla on tommonen osote :D. Mun mielestä se on vaan niiin supah Coool!! ? Kiitos vielä Vilille avusta ja mun hullujen ja välillä ehkä vähän epäkäytännöllisten ideoiden kestämisestä! Loppu erittäin hyvin eli kaikki hyvin.

Uudelta netti sivulta löytyy myös UUSI BLOGI: The raw life, josta haluan oikeastaan aikalailla täysin erilaisen mitä tämä blogi on ollu. Ekasta blogimerkinnästä nimeltä: START uusilla sivuilla löytyy kuvaus siitä, millaiseen meininkiin blogia alan rakentaa! :)

Kiiitos Kaikille teille joita on millonkaan ja koskaan käynyt täällä, ja ette arvaa tai sitten ehkä arvaatte että miten paljon mieltä on lämmittänyt teidän kommentit ja tsempit täällä! <3 Toivottavasti eksytte ja löydätte mun uuden blogin maailmaan myös <3


Sen oon tässä vaan oppinut, että pitää uskaltaa tehdä just niinkun itsestä tuntuu eikä mennä virran mukana ja tehdä juttuja niinku joku tai jotkut muutkin tekis!

#Therawlife



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti