3/24/2014

Jos kukaan ei oo tehnyt sitä, tee se itse.


Swimming Pools // George Barnett

Mun blogista on askel askeleelta muodostumassa pelkkiin sisustus ja DIY juttuihin keskittyvä blogi. Ehkä viimestään näiden tällästen postausten määrästä tajuatte kuinka järjettömän fiiliksissä oon kaikesta tälläsestä ja varsinki muutosta helsinkiin! 
Ja tää on vaan ainut lääke mun sisustus kuumeesee. Tehdä ja tuunailla juttuja siis! 


Tänään oli vuorossa spraymaalausta, joka on btw TOSI helppo tapa saada jutuille uutta ilmettä! :) 

Spray purkin kappale hinta oli 3,95 joten ei se paljoa lompakkoakaan verottanut. Tuli siinä ostettua myös harmaa kori, jonka väri ei oiken miellyttäny jotenkankutenka sprayjasin sen mustaksi! Viola! (ennen kuvaa ei valitettavasti tuosta korista oo, kun en muistanu ottaa :s)





Toinen juttu joka halpa-hallista jäi käteen oli tää ihana lasipullo! Siihenki oli pakko lisätä oman käden kosketus ja se sai kivan mustan pohjan samasta matta mustasta spray maalista.



Pitemmän aikaa oon ihaillu class ohlsonilla tuota lampunvarjostinta ja vihdoin kävin sen sieltä hakemassa. Valkonen ja musta väreinä vaan ei oiken inspannu, joten ostin tuota lamppua varten kultaista spray maalia ja päätin maalata varjostimen sillä.

Ja halpa-hallista siis ostin myös tuon lasisen hillopurkin!




Eli! Ohjeet spraymaalilla tuunaamiseen: Teippaa ja suojaa alueet joita ET halua maalata. Tuossa hillopurkissa esimerkiksi mä halusin saada aikaseksi raitoja, joten teippasin sen tohon malliin.


Jos taas haluat maalata koko lystin niin teippauksia ei tarvita :)


Eikä tässä vielä kaikki, löytyi sieltä halpa-hallista myös nää kehykset joihin olin jo aikasemmin löytäny netistä kuvat. Kuvat siis oli, mutta kehyksiä oon metsästelly muutaman viikon. :)


Sitten vaan kuvat tulostimen läpi ja kehyksiin! :) Keltanen väri sopii kivasti niihin mun keltasesta kankaasta tekemiin tyynyihin ;)


Tässä nää nyt sitten olis! Mitäs ootte mieltä! Joko mun sisustus kuume tarttu??


Tuosta lampusta tuli ihan TÄYDELLINEN.


Tää kuva oli ihan ehdoton lemppari!! :---D Ehkä viimestään tätä katsomalla muistaa joka päivä vähän nauraa ja muistaa ettei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan :P

Huomenna nää touhut jatkuis taas tyynyjen ja muiden sisustus juttujen parissa! Mun ehdoton ykkös haave ois löytää jostain hirven sarvet, jotka voisin laittaa seinälle, mutta saa nähdä toteutuuko tää sisustushaave pian vai kohta :P

JA HEI! Olin tuossa viikonlopun helsingissä parissa työhaastattelussa, ja ARVATKAA MITÄ! MÄ SAIN TÖITÄ!!!
Kiiitos kiiiitos AAmen AAmen! Niin valtava kivi vierähti sydämeltä, vaikka oonki alusta saakka ollu varma, että kyllä mä sieltä jtn töitä saan mutten tienny että töiden saaminen tuntuis näin helpottavalta! :D Hassua 

Samalla täytyy myös pyytää anteeksi etten oo saanu tänne blogiin piiiiitkiin aikoihin minkään näköstä tai kokosta asupostausta, ja sekös harmittaa. Ainaki mua. Täällä maalla tällä hetkellä asustellessa ainoot vaatteet mitä mä oon parin kuukauden aikana käyttäny on joko salivaatteet, lenkkivaatteet tai yövaatteet... MUTTA mä oon vähintäänkin 100% varma, että saan sen puolen taas paremmin henkiin helsinkiin muuton jälkeen :)

Nyt Hyvää yötä, kiva että luette mun blogia :-*

♥:Sanni

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jes! Eli mission completed ;) Ja tää kuume ei lähde sillä millä on tullu, päin vastoin! :'D varo vaan!

      Poista
  2. Hei opiskeletko Pekka Halosessa? Mitä alaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :) En opiskele! Tai siis olin siellä kolme kuukautta kansanopistolinjalla, joka sisälsi kaikkea kuvataiteista visuaaliseen viestintään, mutta en oiken pitäny sit loppuenlopuksi omana juttuna ja jätin kesken :/ Luulin siis sinne mennessäni, että se olis ollu enempi kuvauspainotteista, mutta koko vuodelle oli vaan n. viikko kuvausta ja se oli ohi jo ekan 2kk sisään nii lopetin heti sen jälkee :D Nyt viellä funtsin, että hakisinko sinne opiskelemaan sitä pelkkää valokuvausta vai tekisinkö töitä vuoden :)
      Mutta siis vastaus sun kysymykseen on on vähä 50/50 eli opiskelin :D

      Poista
    2. Aa okei! Joo ei ku hain kanssa sinne ite nyt, nii aattelin jos opiskelet valokuvaa siellä nii ois ollu kiva kuulla kokemuksii :)

      Poista
    3. Ps. Ite oon Lahden kansanopistos valokuvaus linjalla ja tää on ainaki iha huippumesta! 8) jos kiinnostaa niin kannattaa harkita!

      Poista
    4. Oi!! No ehkä meistä tulee sit luokkakavereita!! Who knows ;) Pidän peukkuja sulle että pääset sisää! Se on kyllä kivan tiivis koulu, tai että kaikki tuntee toisensa ja on hyvä henki ku kaikki on niin samanlaisia taiteilijasieluja :)

      Oon myös tosta lahdesta kuullu joskus, mutta en oo ikinä sit saanu aikaseksi ottaa oiken kunnolla selvää! :o

      Poista