3/30/2014

So Fresh So Clean.


Ayer/ Circle down

Sunnuntai iltapäivän huumassa pidettiin pienet photoshootit Villen kans ja spottailtiin pari kivaa kuvauspaikkaa! 

Ihanaa miten päivät on jo selkeesti valoisempia ja pidempiä ku ennen! Varsinki nyt ku kellojaki siirrettiin tunnilla eteenpäin. Kai kaikki on muistanu siirtää? :---D
Ilma oli melko lämmin, mutta ei sentään niin lämmin että olis tolla mun pelkällä nahkatakilla pärjänny, mutta ku muuta ei ollu niin se oli pärjättävä. Sormet on vieläki ihan kohmeessa... Eli ei kannata alkaa keulimaan vaatevalintojen kanssa ennenku on OIKEESTI tarpeeksi lämmintä. Nimimerkillä Sanni Ilmajoelta.



Takki/h&m
Valkoinen paita/bikbok
Housut/h&m
Kengät/h&m
Nenärengas/Glitter





''Ju....'' Joku hyvä juttu sieltä tuli ja niin tuli myös hyvä kuvakikki. (Y)





Pitkästä aikaa käytiin kuvailemassa Villen kans, ja tässä pari ruutua myös Villestä ja Villen tyylistä! :)






Ja lopuksi laitettiin 10 sekuntin itselaukasin laulamaan ja tuloksena pari hullun raffia kuvaa :'D hahah Ristuksen coool! ;)




Tähän loppuun taas tätä mun muutto hypetystä. TJ2!!!!! Keskiviikko aamuna meidän pakattu auto suuntais kohti helsinkiä! Se ois menoa sitte! En pysty yhtään sisäistää, että kohta mä asun Helsingissä omassa asunnossa?! wou.

No onhan tää välivaihe Tuusulan Pekka halosen jälkeen tuntunu hassulta, kun mä kuitenki muutin pois kotoa ekan kerran 17 vuotiaana ja sen jälkeen oon asustellu omassa kämpässä. Nyt vähän ennen joulua kun mä muutin väliaikasesti takas kotiin niin olihan siinä totuttelemista... Ei ookkaan enää vaan mun tavarat ja mun jutut, vaan pitää ajatella myös muita. Uskon että tää oli hyvä herättely tähän väliin asua hetken taas täällä ja vähän myös levähtää kaikista vuokra- ja sähkölaskuista.

Nyt kuitenki odotan niinku kuuta nousevaa tuota keskiviikkoa ja sitä että vihdoin saan alkaa toteuttamaan mun sisustusvisioita ja rakentamaan omaa kotia! :) Ihanaa!

♥:Sanni

12 kommenttia:

  1. Sulle sopii kyllä tosi hyvin toi etutukka! Oot kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos!! heti tuli taas itsevarmuutta etuhiustensuhteen potenssiin sata! Välillä sitä vaan miettii että oliko ihan virhe leikata, mutta ihana että tulit heittämään tollasen positiivisen kommentin! Kiitos :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos paljon Anna! Just oon tässä viimeset kolme päivää väsänny sitä sun antamaa haastepostausta :D Ei oo helppoa! Ehkä se kohta valmistuu! :P

      Poista
  3. Oli nyt pakko tulla kommentoimaa, että voi miten upeelta näytät! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! Iso kiitos ja suuri hymy!!! Aivan ihana että tulit pistäytymään täällä kommenttiboxin puolella, sait nimittäin tosi lämpimän mielen tänne ruudun toiselle puolen! (':

      Poista
  4. En oo piitkään aikaan nähny ketään, kenelle ois sopinu yhtä hyvin otsatukka ja nenäkoru! Oot älyttömän kaunis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herranjestan KIITOS kovasti! Oon ihan hämilläni tästä kommentista♥ tulipa hyvä mieli!

      Poista
  5. Etutukka ja hiukset tuollain ylhäällä sopii ihan sairaan hyvin sulle ♥ ah, miten upean kaunis itsevarma nainen ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas kerran♥ kiva että jaksat kommentoida ja tsempata aina niin ihanasti! :)

      Poista
  6. Ihan tosi upeita kuvia! Sulla on Sanni niin ihana tyyli, ja toi etutukka on oikeen piste i:in päälle,vau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo yhtään tajunnu/kerenny kattoa näitä kommentteja piiitkään aikaan muuton ja kaiken kiireen keskellä! Mutta kiitos Milla!! Tosi kiva että tulit kommentoimaan! :) Ja pakko sanoa, että etuhiuksista ja lyhyistä hiuksista mulla tulee aina mieleen sun kuva joka sulla oli joskus tai ehkä on vieläki fb:ssä ja siinä sulla oli etuhiukset ja lyhyet muutenki! Musta se sopi sulle ihan törkeen hyvin!! Ei varmaan muuten ois näin hyvin jääny mieleen!! :)

      Poista