3/28/2014

We share the sunset.



Eilinen päivä oli hyvä päivä. Salia, Sisustusjuttuja ja Ihanan rentouttava iltapäivä symppis Inan kera 

poreammeessa ja hyvien juttujen äärellä 

Lopuksi muutamat kuvat auringonlaskussa :)








Hattu/H&M
Paita/monki
Villapaita/bull&bear
Farkut/äidin vanhat
Kengät/vagabond
Huulipuna/Isadora


Jos mun pitäis nyt sanoa mun tän hetken lemppariasu, niin se olis tää. Eilen pengoin varastoa ja löysin äitin vanhat farkut, jotka osottautu oikeeksi Mega löydöksi!! Oon nimittäin just tollasia ettiny kaupasta ilman tulosta :D Voisko olla parempaa säkää? EI, jos multa kysytään!








Ostin toissapäivänä myös laine/kiharrin/suoristus/kreppi ja kaikki tämä yhdessä raudan. Oliko tarpeeksi monimutakasesti selitetty? No jokatapauksessa oon jo pitkään miettiny laineraudan ostosta ja nyt sain sitte kaiken tän samaan pakettiin, koska tuossa mun ostamassa raudassa on mahollista vaihtaa päätä.

Nyt ekaa kertaa rautaa käyttäessä valitsin tietenki laineraudan, ja oon tosi tyytyväinen näihin söpöihin laineisiin mitä sain aikaseksi! :) Tommoset lettikiharat!








Kaikille niille joilta on jääny välistä ja huomaamatta tämän AIVAN IHANAN Inan blogi ,niin siihen pääsee tästä! :)



Ina on yks niistä ihmisistä kenen seuras voi olla täysin oma itsensä, niin hyvinä kun huonoinaki hetkinä! Kiitos Ina että oot just tommonen.

Hei! Jos oot kiinostunu seuraamaan mun sisustuslöytöjä ja muuta menoa reaaliajassa, niin pääset kärryille parhaiten seuraamalla mun instagramia! @Sannimaria :) 
Feel free to follow or unfollow! 


♥: Sanni

13 kommenttia:

  1. Olipas ihana postaus!! Sun asu on niin loistokas :3 voi että. You're the cutest one ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ina sä et käsitä miten onnellinen oon että oot mun ystävä. Tekis mieli itkeä♥♥ Ei oo toista sunlaista. Sä vaan aina ymmärrät.

      Poista
  2. Miten saat ton tän postauksen alussa olevan biisin tollaseks kapeeks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. youtubessa sun biisin alhaalla lukee JAA--> paina siitä ja valitse UPOTA --> Kopioi teksti siitä ja liitä HTML puolelle sun blogissa ja vaihda leveyteen sun blogin leveys ja korkeuteen 30(eli siis niihin kohtiin missä on numeroita) Mulla on 900 leveys niin laitan aina sen, ja korkeudeksi tuon 30 ! ja selvennykseksi, että Width on leveys ja height korkeus! Thats it! :) Toivottavasti onnistuu!

      Poista
  3. Tää sun blogi on niin huikee ja aina innolla odotan uusia päivityksiä! Susta saa paljon varmasti moni (minä mukaan lukien) inspistä sisustukseen, vaatteisiin yms! Jatka samaan malliin :) Siu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! Mulla tulee aina niinniiin hyvä mieli ku joku laittaa noin mukavaa tekstiä! (tai no kellä ei kehuista tulis hyvä mieli, heheh) Mutta oon ihan hurjan hullun ja sairaan otettu siitä että tykkäät! Parastahan tässä on se, että ku ite tykkään tehdä tätä niin paljon, ja sitte viellä muut tykkää lukea! Oon onnekas ja onnellinen että saan tehdä tätä itelleni ja lukijoille!♥♥ Jee! Kiitos Maria!

      Poista
  4. Aaah vihdoin pääsin koneelta kattoo nää kuvat, kun vilkasin vaa aiemmin nopee puhelimella. Sanni, siis ihan mielettömän upeita. Niin seesteinen mut samalla tosi syvä ja vaikuttava fiilis näissä. Aika huikee mimmi oot kyllä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Essi! Kiitos! Tuo auringonlasku oli niin nätti ja sumu nousi pellosta ja aaah oli niin just tommonen seesteinen fiilis! Ja ihan mahtavaa jos se välitty! ♥
      Samat sanat Essi! Ihailen sua!

      Poista
  5. Upeita kuvia! Ihana valo näissä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äää mulla on nyt jääny huomaamatta muuton keskellä monta ihanaa kommenttia!! Mutta ehkä se on just hyvä huomata nää nyt ja saada hyvä mieli näin kaiken stressin ja hälinän keskelle! Kiitos! :)

      Poista
  6. Voi Sanni oot kyl nii tyrmäävän upee ja sun tyyli ♥♥ Toivottavasti saat pian postausinspiksen päälle ja teet uutta postausta!:)

    VastaaPoista