9/13/2014

Discomekko.

Täys fiasko viikonlopun jälkeen eilinen oli ihan hämmästyttävä. Päivän fiilis oli melko väsyny sekä erittäin lamaantunut. Veto pois.

Aamulla En nukkunu pommiin, vaan olin ajoissa junassa. Ilman melkein liikkuvaan junaan juoksusta ilmaantuvaa  kuumuutta ja ahdistuksen tunnetta. 
Paluumatka ei menny ihan näin putkeen. Koulusta habitare-messuille junalla matkustaessa tuli lipun oston aika. 
Mulla oli raha ja mulla oli opiskelijakortin _todistus_. Ei siis opiskelijakorttia, vaan sen _todistus_. Mä siis luulin, että kun kortti ei oo vielä tietään löytny mun korttikokoelmaan, niin se pelkkä todistus riittäis. 

Luulin väärin.

Mulla oli varattuna rahaa tasan 3,60e eli tasan se summa mitä tarvitaan kun matkustaa järvenpäästä helsinkiin. Ei yhtään enempää, eikä yhtään vähempää vaan just se 3,60e.
Lipun oston kohdalla annoin lipunmyyjän kouraan 3,60 ja heiluttelin todistusta opiskelijakortin myönnöstä. ''Joo ei tuo todistus riitä, pitää olla kortti.''
Mä menin tietty ihan paniikkiin, niinku ehkä kuka vaan kellä olis ollu rahat vaan siihen opiskelijalippuun, eikä 7euron aikuisten lippuun. 
Alotin epätoivoisen kysymyksien sönkötyksen. Olisin itkeny, jos olisin kehdannu. Wilmalla ei ollu lainata ja mulla ei tosiaan ollu MITÄÄN muuta ku ne opiskelijan kokoset rahat.

Sitte, siinä hetkessä mun vastapäinen nainen sanoo hiljaisella äänellä lipunmyyjälle joka murhas mua katseellaan, että mä maksan sen. Aattelin että kuulen jtn omiani ja jatkoin lompakon ja laukun kaivamista, kunnes nainen sanoi saman kovemmalla äänellä katsoen mua.

Menin ihan täysin sanattomaksi. Mä harvoin meen tilaan, jossa mä en keksi yhtään mitään sanottavaa ja tässä tää hetki oli. Menin ihan lukkoon. Nainen maksoi mun lipun ja mä kiitin kolme kertaa joka 3 minuutin välein ja en pystyny olla ajattelematta, että vau miten hienoa.
Tollanen mä haluan olla ku jollain on sama tilanne ku mulla tänään, tälläsen fiiliksen mä haluan saada jollekkin aikaan. Vielä tänäänki mulla menee kylmät väreet siitä miten kiitollinen olin tuolle naiselle.

Tehkää enemmän pyyteetöntä hyvää. Ei siks että te saisitte siitä jtn vaan siks että joku muu saa siitä jtn ja sen kautta te ite. 
Kiitos vielä.




Saavuttiin eilen yöllä pohjanmaalle ja käytiin Nellan kanssa rentoutumassa pitkän (4h) matkan jälkeen saunassa ja henkeviä jutellen. Näillä eväillä on tänään saavuttu seinäjoen katukuvaan discomekon ja urheilusukkien kera.

Ja koska seinäjoki on sen verran pieni ja Ville on sen verran nopee niin törmättiin sattumalta, ku kerkesin huomata sen tossa keskustassa ja ikuistaa supernopeen tyylin.






Päivä starttas kihlakuvien kuvailulla mun paras assari Nellan avustuksella. Tää rupeama kesti viiteen saakka ja tuntui vähintäänkin vaan puolelta siitä ajasta, koska kihlajaistarjoilu oli uskomaton. Veti lähes yhtä sanattomaksi, ku tän tuntemattoman naisen lipun maksaminen.
Kiitos siis leipojille, elän pelkästään niiden ajattelulla ens viikon.








Nyt sulkeutuu läppärin kansi ja jatkuu nauttiminen seinäjoesta täysin siemauksin, koska huomenna matka jatkuu Turkkuseen!! Jihaaa. Kivaa viikonloppua teille ja terveisiä Seinäjoen Illasta, eli Nuortenillasta <3 Mikäli koskaan ikinä oot Seinäjoella lauantaina käymässä, niin käy kokemassa nää illat. Täällä on niin hyvä olla. Koti.

Käy tutustumassa lisää täältä. Seinäjoen Ilta.



Tee säki joku hyvä teko tänä viikonloppuna jollekin.

♥:Sanni

3 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia, mielenkiintoinen asu ja hameen materiaali sopii kyllä hyvin nahkan kanssa yhteen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Vivian! Välillä on kiva kokeilla jtn aivan uutta ja miettiä ihan eri kantilta koko asua. Tästä tuli yllättävän kiva ja kun tuo mekko on ainut väripiste josta sit löytyy kaikki maailman värit niin musta tasapainottaa kivasti!(Y) :) Toivottavasti tää rohkas sua kokeilemaan samalla tavalla jtn uutta!
      ;)

      Poista
  2. tulipa hyvä mieli, kun luki tämän postauksen! sellainen, että hei, ehkä en menetäkään uskoa ihmisyyteen ja hyvään tahtoon, hah! (-: ja hei, tosi kiva asu ja ihania kuvia - kuten aina

    VastaaPoista