1/18/2014

Levels.











Perjantai. Mulla oli Solaursound Clubilla kuvauskeikka, jossa tän kuun esiintyjänä oli Mikael Gabriel. Ennen keikkaa ja iltaa järjestettiin tyttöjen kans hiustenvärjäystalkoot, kaikille sama väri eri merkkisenä (Y).  Muutos ei ikävä kyllä mun kohdalla ainakaa ollu mitenkään huomattava, jotenka olihan toi aika kyseenalainen värjäys. Näitä sattuu.

Univelat näin eilisen kuvauksen jälkeen on aika mielettömän oksettavat, mutta eiköhän tää tästä tasotu. Eilen sain nukuttua semmoset 3h ja to-pe välisenä yönä unta kertyi huimat 2 tuntia, ja aamulla yheksältä herätys autokoulun kakkosvaiheeseen, jonka tonttuna oon jättäny viime tippaan.  Joka siis tarkottaa sitä että kortti on tässä nyt vanhentuneena maanantaihin asti 8))):))). Mutta onni onnettumuudessa, en nii viime tippaan että ois koko autokoulu pitäny käydä alusta! Thank God

Ja hei olinhan mä tossa eilen kuvaamassa myös yhtä tän maailman positiivisimmista ihmisistä! Itse henkilön ja kuvat tuutte näkemän heti kun kerkeen editoimaan! 

P.s oon Ihan innostunu kaikesta agrobatiaan liittyvästä ja oon intensiivisesti salilla treenaillu käsillä seisontaa viikon ja NYT MÄ OSAAN!!


♥:Sanni

2 kommenttia:

  1. Sanni sulle ois mun blogissa haaste! :)
    http://andletmehearit.blogspot.fi/2014/01/blogihaaste.html

    VastaaPoista