1/12/2014

two thousand and thirteen.


Kello on yks yöllä ja koko päivän nukkuneena voin kertoa, että ei muuten väsytä.
Yleensä vaikka kuinka nukkuisin koko päivän niin mulla on joku yliluonnollinen kyky saada silti nukuttua yöni, tai oikestaan niin pitkään kun vaan haluan. 

Ja siinä siis alustus, että miks on ihmeellistä että valvon yksin sängyssä, ja kirjotan tätä tekstiä just nyt.


Oon koko tammikuun ajan halunnu tulla kirjottamaan tänne mun vuodesta 2013 ja nythän tässä ei oo muutakun aikaa, siispä annan palaa. I will let it burn..













Tässä muutamia biisejä, mistä mulle herää muistoja vuodesta 2013


Vuonna 2013 mä olin puolivuotta töissä ala-asteella, työpaikassa mikä oli mulle sillon ihan unelmien täyttymys ja tuo tapahtumakaari ennen kun mä pääsin tuonne ala-asteelle töihin oli niin uskomaton, että tuun varmasti kirjottamaan siitä tänne joku päivä jutun a:sta ö:hön.

Vuonna 2013 mä muutin neljä kertaa, ensiksi mun yksiöstä ihanan Jennin kanssa kämppikseksi Mummolaksi ristittyyn kolmioon ja sen jälkeen kotiin vanhempien luo väliaikaisesti ja sen jälkeen Tuusulaan opistolle.

Vuonna 2013 mä alotin opiskelut Pekka Halosen akatemiassa kuvataiteen ja visuaalisenviestinnän vuoden kestävällä linjalla ja lopetin sen touhun kaks kuukautta alottamisen jälkeen.

Vuonna 2013 mä alotin karkkilakon joka kuukausi n. kolme kertaa, ja kerta toisensa jälkeen huomasin etten pysty siihen. Parempi vaan syödä mitä tykkää ja urheilla sen edestä ;)

Vuonna 2013 mä vietin tähän astisen elämäni parhaan kesän.

Vuonna 2013 mä sain sellasia ystäviä, jotka parin päivän tuntemisen jälkeen tuntu siltä niinku ne olis tuntenu koko elämänsä.

Vuonna 2013 mä sain yhden sakon. (Junassa, kun mulla ei ollu opiskelijakorttia mukana, vaikka olin ostanu opiskelijalipun 80e…..)

Vuonna 2013 mä tein liian vähän videoita.

Vuonna 2013 mä luulin lähteväni kesäksi Montrealiin aupairiksi, mutta asiat ei menny niinku ite suunnitteli ja se homma peruuntu.

Vuonna 2013 mä kävin ensimmäistä kertaa elämässäni Tukholmassa maissa.

Vuonna 2013 mä itkin paljon, nauroin enemmän ja ihastuin.

Vuonna 2013 mä vihdoin ja viimein opin kameran asetuksien säätelyn. Sitä ennen olin ottanu kuvia vähän sillä periaatteella, että mikä tuntuu hyvältä asetukselta, mutta ei se tieto vaan se taito!

Vuonna 2013 mä aloin vihata lenkkeilyä, ja saman vuoden lopussa rakastuin siihen. Thats what I call love-hate relationship.

Vuonna 2013 mä näin ahdistuksen keskellä toivoa, ja että rakkaus ja välittäminen saa aikaan enemmän ku mikään muu, kiitos Jeesus.

Vuonna 2013 mä vietin helsingissä ainaki 1/4.

Vuonna 2013 mä matkustin välillä vähä liikaa

Vuonna 2013 mä nukuin pommiin 14 kertaa.

Vuonna 2013 mä en oppinu suurimmasta osasta virheistäni.

Vuonna 2013 mä rakastuin kuvaamiseen vielä enemmän.

Vuonna 2013 mä petin lupaukseni liian monta kertaa.

Vuonna 2013 mä opin ulkoa lättytaikinan ohjeen.

Vuonna 2013 mä olin kateellinen, onnellinen toisten puolesta, vihainen ja helpottunut.

Vuonna 2013 mä tein sellasia virheitä mitä kadun, mutta tein myös sellasia juttuja mistä oon ylpeä.

Vuonna 2013 mä olisin halunnu muuttaa Helsinkiin, mutta päädyin Tuusulaan. Aina ei voi voittaa.

Vuonna 2013 mä sain olla onnellinen, että niin hyvinä kun huonoinaki hetkinä mulla oli ystäviä 
ympärillä.

Vuonna 2013 mä petyin.

Vuonna 2013 mulla oli ikävä. 

Vuonna 2013 mä olin idiootti. Niin monella eri tasolla, että pelkkä idiootti kattaa kaiken.

Vuonna 2013 mä alotin kirjottaa blogia ja hämmästyin suunnattomasti miten teitä lukijoita oli kertyny noin paljon niin lyhyessä ajassa!?! Ihan uskomatonta. Oon sanaton. KIITOS.

Vuonna 2013 mä olin siunattu.


Tässä vielä kuvituksena mun vuonna 2013 ottamia kuvia! :)




































































Vuosi 2013 oli ikimuistoinen.

Mitkä oli teidän viime vuoden high lightsit ja millasia juttuja ja kuvauksia toivoisitte mun tänä vuonna laittavan blogiin? :) Ruusut ja risut on molemmat yhtä tervetulleita!

Ja löytykö noista mun viime vuoden kuvauksista jotain ehdotonta lempparia, tai kuvaa joka ei sytyttäny? 

Mä kuvaajana pyrin saamaan tilanteen tunnelman välittymään kuvan kautta, ja muut tavotteet kuvalta tuleeki sen ykkös jutun eli tunnelman välittymisen jälkeen! Mutta mitä ootte mieltä? :)


Kello on 3.47 ja viime vuosi on vihdoin täällä mustana valkosella. Tän puurtamisen ja netin jumittamisen jälkeen, vanha tuttu väsy on taas kuvioissa, joten otan tulitikut pois silmiltä ja laitan pään tyynyyn. 


Tästä vuodesta tulee ihan mahtava!


♥:Sanni


28 kommenttia:

  1. Vau mitä kuvia!:) elsmaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! ja pitääpä käydä kurkkaamassa sun blogin puolella :)

      Poista
  2. Hienoja kuvia! Millä kameralla kuvaat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Mä kuvaan canonin 60D:llä :) se on ollu mulla jo tässä neljättä vuotta :)

      Poista
  3. Niin älyttömän upeita kuvia!! VAU! Oot lahjakas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kommentit saa ihan sanattomaksi, kun tää valokuvaus on mulle niin iso juttu ja sitte tulee näin paljon positiivisia kommentteja! Kiitos Jutta!

      Poista
  4. ihana matilda ja timi! ja kaikki muutki. ihana vuos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :)
      Oli kyllä ihan mahtava vuosi!! on ollu niin mieletön tutustua! Oot huippu Matias <3

      Poista
  5. mielettömän siistejä kuvia!! :)

    VastaaPoista
  6. WAUTSI, tosi upeita kuvia! :-) Milläs käsittelet nää kuvas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! (:

      Mä käytän lightroomia! Onks se tuttu sulle? :)

      Poista
  7. Miten oot voinut kaikkialle keretä?:D Sika hienoja kuvia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D Kaikkialle paitsi sua näkemään sillon ku olin helsingissä!! meidän puhelut ja viestit meni ihan ristiin rastiin! :D

      Mutta kiitos Hilla <3

      Poista
  8. Vautsi, nää sun kuvat on niin hienoja !

    VastaaPoista
  9. Tää on ihana blogi:) ja aivan käsittämättömän ihania kuvia , näistä oikeen huokuu sen hetken tunnelma...mutta jotenki kummasti parhaat kuvat on sen ihanan vaaleen pikkupojan♡;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Jaana!!! Ja se hurmuri on kyllä kieltämättä aika söpöliini! <3

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Kiitos JP, hyvä sä! Pitää pian taas järjestää jotkut photoshootit yhessä! :)

      Poista
  11. nii täydellisiä jotkut noista kuvista! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos! Haluutko kertoo, että mistä kuvista erityisesti pidit? Ü

      Poista
  12. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  13. Aiva yliupeita kuvia !!! :)

    VastaaPoista