1/03/2014

Not that I came back, but I came back with The Afro.




Jokainen bloggaaja varmasti tietää tän fiiliksen, kun on postausten kanssa hivree drive ensi päällä ja sitte, ihan yhtäkkiä ja ihan ilman syytä tai syyllä tulee määrittelemättömän pitkä tauko (tällä kertaa 1kk).
Mulla on ollu niin paljon kuvia ja liian paljon juttuja tänne että loppuen lopuksi heitin hanskat tiskiin ja ajattelin että okei nyt en jaksa kirjottaa tänään, ja sitte se vaan veny näinki pitkäksi ajaksi. 
Diagnoosi: kuvastressi.

Mutta nyt Täsäää mää olen ja toivottavasti mun kuvakunto on parempi kun koskaan ennen. 
Oon tän kuukauden aikana ehtiny mm. viettää synttäreitä, joulua(kanarialla), uutta vuotta ja sataa muuta juttua, joista toivottavasti ja toivonmukaan pääsen tänne purkamaan joku synkkäpäivä, kun on sopiva hetki piristää teitä lumettoman talven keskellä.

Nyt välipäivinä tai toisin sanoen heti kanarialta kotiutumisen jälkeen tulin toiselle lomalle Helsinkiin kallioon. Tai mikä toi juttu nyt tuolla pihalla on, voiko sitä jouluksi sanoa.

-----------------------------------

Nyt kuitenkaan vanhoja murehtimatta ja tulevaa miettimättä kirjotan näistä kuvista ja tästä hetkestä.
Mä en nyt osaa pukea tätä juttua sellasiks sanoiks mitä tää vaatis mutta lyhyesti sanottuna MULLA oli AFRO, JA MÄ RAKASTIN SITÄ.


Ajassa kax tuntii ja vähän päälle mulla oli Hullun makee afro!! 
Mä vähä luulen et tän operaation seurauksena mun ihon väri tummeni aavistuksen, pylly kasvo parilla tuumalla ja osasin twerkata täydellisesti.
Idea lähti uutena vuotena, kun mun piti tulla muka valmiina (vaatteet valittuna ja hiukset laitettuna) Timille seuraamaan sen kuvan muokkausta, mutta päädyttiinki jonkun sairaan vitsin kautta vääntään mulle afro. 
Afro vei meidän molempien sydämet ja siitä lähtien Kallioon on avautunu Timin & Sannin afrola, open 24/7, jossa afroja on tehty jo neljälle muulle onnekkaalle. 
Afrolan oma postaus tulossa tammikuun aikana! Sisältää afropaljastuksia.

Mutta nyt riittää puheet ja antaa afron puhua puolestaan!!

KIITOS KUVISTA JA UUDESTA YHTEISESTÄ FIRMASTA AFROKEISARI Timpe!!










Afro is the new black.


4 kommenttia:

  1. vähä hieno afro!! :D ja noi kuvat on kivoja, paitsi noi kengät ei oikein sovi niihin... ja näytät tossa ekassa yheltä näyttelijältä, jonka nimee en muista D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mäki tykkäsin Tositosi paljon!!
      Mä tykkään kyllä paljon noista kengistä tossa asussa, tuo vähän jtn väriä ja potkua musta siihen :) mutta mielipiteitä on monia!
      Haha linkkaa joskus se näyttelijä jos tulee mieleen, ois hauska nähä! :D

      Poista